Om GG Media
Gregory Gjini er grunnleggeren av GG Media. Gregory har de siste årene jobbet for byråer slik som MediaCom (en del Av GroupM og WPP), Isobar Norge (nå Merkle Norge, en del av Dentsu), og TRY Opt (en del av TRY-huset).
Ønsker du å komme i kontakt med Gregory angående et oppdrag, spørre om råd, eller slå av en prat?
Book et møte rett inn i kalenderen: https://calendly.com/gregory-gjini
GG Media har stor og bred erfaring innen utvikling av digitale markedsføringsstrategier og implementering av de gjennom hele verdikjeden.
Denne erfaringen deler vi gjerne med eksisterende og nye kunder.
Vi setter opp, skreddersyr og utfører digitale strategier basert på kundens målsetninger og potensiale. Vi ønsker å både utfordre samtidig som vi oppnår ønskede resultater.
– Vi hjelper våre kunder med å tiltrekke, beholde og videreutvikle kunderelasjoner. Det er forretningskritisk å gjennomføre markedsaktiviteter basert på forretningsstrategi, visjon og misjon og tydelige mål. Våre aktiviteter skal oppnå de forretningsmessige resultatene kunden ønsker seg.
Helt konkret tilbyr vi:
- Digital strategi og planlegging, basert på forretnings-KPI og mål
- Rekrutteringsstrategier ved bruk av organiske, eide og betalte kanaler
- Søkemotormarkedsføring = Betalt søk + SEO/søkemtoroptimalisering
- Sosiale medier = organisk og betalt
- YouTube – Strategi for å lykkes på YouTube, ekskludert innholdsproduksjon
- Inbound markedsføring
- Retention og kundeutvikling
- Onboarding og introduksjonsprogrammer – ved bruk av e-post
- Antichurn programmer – ved bruk av e-post og cms/nettside og CRM
- Lojalitetsprogrammer – ved bruk av e-post og cms/nettside og CRM
- Optimalisering av egne kanaler, dvs. CMS/nettside, profiler i sosiale medier og e-post
- SEO audit
- Teknisk SEO og migrering av nettsider
- Søkeordsanalyse
- On-page optimalisering
- Innholdsstrategi basert på innsikt fra SEO
Er du nysgjerrig og har lyst å prøve oss?
Ta kontakt for en uforpliktende prat.
Mer interessant innhold