Google annonsering – Nå frem til målgruppa potensielle kunder og skap veksten du trenger
Google annonsering er et av verktøyene vi bruker for å skape vekst i form av salg, generering av leads and nødvendig trafikk til nettsider, nettbutikker, produktsider, eller landingssider.
Google Ads er et flott verktøy som gir oss mange muligheter. Det grunnleggende du må alltid huske på er at det er kunden som etterspør informasjon, som vi kan tilby.
Det er derfor kritisk å starte prosessen med en grundig søkeordsanalyse. Dette for å ikke synse hvilke søkeords og fraser vi skal bruke, men satse på de samme som din målgruppe aktivt bruker i søkemotorer. Denne søkeordsanalysen kan brukes til både forbedring av eksisterende innhold, men også som en del av Google annonseringen og kampanjene vi skal sette i gang med.
Google Ads er en kraftfull plattform som tilbyr muligheter for alle, både små, mellomstore og store bedrifter. Det som utgjør forskjellen mellom disse er selvsagt, budsjetter men også smartness.
Hvem som helst kan sette i gang med Google Ads, men det krever digital strategisk forståelse, smarte taktiske grep og analyse av ypperst kvalitet for å kunne lykkes.
Uansett, hvor erfaren du er , oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss for en uforpliktende prat og finne ut av hvor mye, eller lite hjelp du trenger.
Google annonsering priser
Med Google annonsering betaler du bare når kundene foretar seg en action på dine annonser. F.eks når de klikker på annonsen fo rå besøke landingssiden, eller produktsiden.
Hva koster det å bruke google ads?
Det er som regel tre deler du må tenke på dersom vi skal hjelpe deg med Google annonsering
Google Ads budsjett (dvs. budsjettet Google krever)
+
Google Ads audit (En engangs audit av kontoen, oppsett av kampanjer, annonser samt sporing)
+
GG Media antall timer i måneden (Antall timer varierer basert på ambisjoner og budsjetter)
= Ditt budsjett ?
Du kan lese mer om Google Ads på den offisielle nettsiden.
Mer interessant innhold