skip to Main Content
Nettsiden er under utvikling
SEO Optimalisering Av Nettsider, Slik Google Liker Det

SEO optimalisering av nettsider, slik Google liker det

SEO optimalisering av nettsider etter Googles algoritme oppdateringer har endret

Den tradisjonelle bruken av SEO optimalisering (SEO) som en markedsføringsstrategi har endret seg etter de siste oppdateringene Google har foretatt i sine algoritme. Disse oppdateringene har gjort det slik at Google serverer resultater til brukerne etter innhold og ikke ette nøkkelord slik det pleide å være de siste årene.

Lurer du på hva SEO er og hvorfor det er viktig for din bedrift?

Nå må bedrifter fokusere på å levere løsninger til kundenes problemstillinger (Business blogging). Dette kan oppnåes ved å produsere innhold som fokuserer på det menneskelige perspektivet, betydningen og svaret forbrukeren er ute etter når de foretar seg et søk Google.
Har din bedrift produsert fresh innhold som svarer på forbrukerens og dine kundenes spørsmål?

Den nye måten å SEO optimalisere for og som din bedrift også må fokusere på presenteres i videon nedenfor, produsert av Synecore Tech.

Gregory Gjini

Growth marketing advisor og forretningsutvikler med viktig erfaring fra noen av Norges beste byråer - MediaCom, Dentsu, TRY.
Solid erfaring med digital markedsføring, både strategisk og praktisk.

Jeg hjelper mine kunder med: SEO og innholdsamarkedsføring, e-postmarkedsføring og marketing automation, B2B leadsgenerering.

Du finner meg på Linkedin
Kom i kontakt med meg!

This Post Has 2 Comments

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Back To Top
×Close search
Search