Søkeoptimalisering av nettsider, slik Google liker det

Søkeoptimalisering av nettsider etter Googles algoritme oppdateringer har endret

Den tradisjonelle bruken av søkemotoroptimalisering (SEO) som en markedsføringsstrategi har endret seg etter de siste oppdaterinene Google har foretatt i sine algoritme. Disse oppdateringene har gjort det slik at Google serverer resultatter til brukerne etter innhold og ikke ette nøkkelord slik det pleide å være de siste årene.

Nå må bedrifter fokusere på å levere løsninger til kundenes problemstillinger (Business blogging). Dette kan oppnåes ved å produsere innhold som fokuserer på det menneskelige perspektivet, betydningen og svaret forbrukeren er ute etter når de foretar seg et søk Google.
Har din bedrift produsert fresh innhold som svarer på forbrukerens og dine kundenes spørsmål?

Den nye søkemotoroptimaliseringen som din bedrift også må fokusere på presenteres i videon nedenfor, produsert av Synecore Tech.

 

 

 

GG Media

Tech enthusiast, konseptutvikler, markedsfører, rådgiver, community builder. Solid erfaring med digital strategi, SEO, prosjektledelse, forretningsutvikling, markedsføring og WordPress. Du finner meg på Linkedin og Google Plus. Kom i kontakt med meg!

Info: Jeg har begynt å jobbe i MediaCom, Norges største mediebyrå, siden juni 2015. For oppdrag kontakt meg via MediaComs nettside.

This Post Has 2 Comments

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *